ساخت حساب پی پال

راهنمای کامل ساخت حساب پی پال :  چگونگی شروع کار با سیستم پرداخت آنلاین محبوب

paypal 1 - ساخت حساب پی پال

با سلام، خدمت شما عزیزان و همراهان فروشگاه اکانت 724. در این مقاله با شما هستیم با آموزش ساخت اکانت پی پال از صفر تا صد.

اکانت پی پال چیست ؟

پی پال یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین سیستم‌های پرداخت آنلاین در جهان است. این سیستم از طریق ارتباط اینترنتی، امکان انجام تراکنش‌های مالی میان فردی یا کسب و کارها را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند با استفاده از حساب کاربری پی پال خود پرداخت‌ها را انجام دهند، پول دریافت کنند و یا به دیگران پرداخت کنند. این سیستم به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به افشای اطلاعات حساب بانکی خود، از امنیت بالایی برخوردار باشید. همچنین، پی پال از طریق پذیرنده‌های آنلاین در سراسر جهان پذیرفته می‌شود، که این امکان را به شما می‌دهد تا در خریدهای آنلاین خود از این سیستم استفاده کنید.

ساخت حساب پی پال

حساب های پی پال به ۴ نوع حساب مختلف یعنی Personal، Premier، Business و Student تقسیم می شوند. اگر شما هم تجارتی دارید یا تصمیم خرید کالایی را از بازارهای آنلاین جهانی دارید می توانید با داشتن حساب پی پال و با استفاده از حساب خودتان بخرید یا به فروش برسانید که در این مورد حساب Personal برای شما کفایت می‌کند. ( اگر در برنامه تان قصد دارید تعداد زیادی کالا را در قالب تجارت خرید و فروش کنید، حساب Premier یا Business بهترین راه برای معامله شماست. )

قبل از هرچیز، پی پال با آی پی های ایرانی در دسترس نبوده و با توجه به سیاست های دولت آمریکا و تحریم امکان استفاده از این سرویس با ISP های ایرانی امکان پذیر نیست و حتما باید از نرم افزار های عبور از تحریم استفاده کنید.

ساخت اولیه حساب پی پال

برای شروع ساخت اکانت پرسونال یا شخصی، ابتدا به PayPal رفته و روی Sign Up کلیک کنید.

%D9%BE%DB%8C %D9%BE%D8%A7%D9%84 - ساخت حساب پی پال

 

در صفحه پیش روی شما گزینه Personal account و Business account نمایش داده می شود؛ Personal account را انتخاب کرده و Get Stareted را بزنید.

%D9%BE%DB%8C %D9%BE%D8%A7%D9%84 1 - ساخت حساب پی پال

در صفحه بعدی باید ایمیل شخصی خود را که به آن دسترسی دارید وارد کنید . و همچنین کشوری که میخواهید با آن حساب پی پال را بسازید انتخاب کنید.

paypal 2 - ساخت حساب پی پال

 

در قسمت بعدی نیاز به شماره دارید، اگر ایران زندگی می کنین یک شماره مجازی متناسب با کشوری که میخواین اکانت پی پال بسازین (بعلت اینکه پی پال ایران رو تحریم کرده ) وارد کنید .
میتوانید از اکانت 724 شماره مجازی دائمی لایف سل اوکراین را تهیه کنید.

سپس کدی که به شماره خارجی شما ارسال شده را وارد کنید.

علاوه بر تأیید شماره تلفن همراه خود، تأیید آدرس ایمیل خود نیز ضروری است. برای اطمینان از اینکه ایمیل متعلق به شماست، به صفحه ای برای وارد کردن رمز عبور هدایت می شوید.پس از وارد کردن رمز عبور، روی تایید کلیک کنید.

تبریک می گوییم! حساب پی پال شما با موفقیت ایجاد گردید. حال قدم بعدی اتصال پی پال به کارت اعتباری یا حساب بانکی شما است. این کار برای هر زمانی که شما کالایی را خرید کنید و بخواهید هزینه آن را از طریق پی پال پرداخت کنید، پول اول از موجودی حساب پی پال شما کم می‌شود و بعد از حساب بانکی شما یا کارت اعتباری شما کسر می‌شود. در صفحه‌ای که پیش روی شما ظاهر می‌شود، روی قسمت Get started کلیک کنید.

وارد کردن اطلاعات کارت های اعتباری در Paypal:

در این قسمت باید اطلاعات دبیت کارت یا کارت اعتباری خود را که قصد دارید از درگاه پی پال به آن متصل شوید را وارد کنید و سپس روی Link card کلیک کنید.

تبریک ! حساب شما با موفقیت ایجاد و آماده استفاده است. شما اکنون می‌توانید با حساب پی پال خود از eBay یا دیگر سایت‌های تجاری خرید کنید. اگر سایتی از پی پال پشتیبانی می‌کند، گزینه پی پال در صفحه پرداخت قیمت کالا موجود دارد، می‌توانید آن را به عنوان گزینه پرداخت انتخاب کنید.

سپس برای پرداخت پی پال باید اطلاعات حساب خود را وارد کرده و وجه مورد به حساب فروشنده مورد نظر واریز میگردد. در این زمان پی پال یک ایمیل تاییدی برای شما ارسال می‌کند که شما باید از طریق آن، درستی آدرس ایمیل خود را تایید کنید. ایمیل را باز کنید و روی Confirm My Email کلیک کنید.

وریفای حساب PayPal

برای استفاده واریز و برداشت حساب پی پال شما باید وریفای یا احراز هویت انجام دهید به دلیل اینکه کشور ما جز اسامی لیست تحریم پی پال می باشد می بایست مدارکی جهت احراز هویت پی پال تهیه کنید .

برای استفاده از خدمات Paypal می بایست ابتدا اقدام به افتتاح حساب پی پال کنید. با توجه به تحریم ها و محدودیت های موجود امکان افتتاح حساب پی پال وریفای شده به طور مستقیم برای هموطنان ایرانی وجود ندارد، اما با استفاده از سامانه اکانت ۷۲۴ می توانید در کمترین زمان ممکن صاحب یک حساب پی پال کاملا وریفای شده شوید و پرداخت های خود را از طریق حساب متعلق به خود انجام دهید.
افتتاح حساب PayPal به شما امکان خرید از تمامی فروشگاه هایی که درگاه پرداخت پی پال دارند را می دهد.علاوه بر آن می توانید در سطح بین المللی به انتقال وجه را انجام دهید و معاملات مالی خود را به سادگی انجام دهید.

امکان تبادل وجه با افراد در سراسر جهان و پشتیبانی از پرداخت های آنلاین از مهمترین مزیت های افتتاح حساب پی پال وریفای شده است، پرداخت هزینه آزمونها و سرویس های اینترنتی و انتقال پول به دوستان نیز از دیگر مزیت های این سرویس می باشد.
اما از آنجایی که امکان افتتاح حساب و وریفای اکانت پی پل برای کاربران داخلی وجود ندارد، ما در اکانت ۷۲۴ این امکان را برای شما فراهم ساخته ایم. به سادگی می توانید با مراجعه به فرم سفارش افتتاح حساب پی پل اقدام به تهیه سرویس مورد نظر خود نمایید.

برای پشتیبانی و مشاوره رایگان می‌توانید سوالات خود درمورد احراز هویت پی پال را از طریق پشتیبانی سایت اکانت ۷۲۴ با گارانتی بپرسید:

پشتیبانی و فروش واتس اپ: 989331864478+

پشتیبانی و فروش تلگرام: Account724premium@

برای مشاهده وریفای حساب PayPal و اهمیت آن برای امنیت مالی آنلاین کلیک نمایید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.